title

title
Selamat Datang ke Blog Pusat Sumber SMK Tengku Mahmud 2 (TeMa2)

KURSUS CELIK ICT SIRI 1

Posted by Unknown 10:33 PTG, under | No comments

 
Pada 31 Julai yang lalu pasukan Pengawas Pusat Sumber Sekolah telah mengikuti Kursus Celik IT Siri 1. Dalam kursus tersebut  kesemua pengawas diberi tunjuk ajar mengenei cara-cara untuk mendaftar akaun Gmail yang telah diselia oleh Cikgu Faoni. Kesemua pengawas diwajibkan mempunyai akaun Gmail bagi memudahkan untuk mengikuti dan juga mengemaskini blog Pusat Sumber Sekolah yang telah dibina sebelum ini.
Peserta yang terlibat dalam kursus tersebut ialah seramai 30 orang termasuk 5 orang guru Pusat Sumber yang hadir sebagai fasilitator. Kesemua pengawas PSS akhirnya telah mendaftar akaun Gmail dan menyertai tapak blog Pusat Sumber SMK Tengku Mahmud 2 dengan jayanya. Syabas bagi semua pihak yang terlibat dalam menjayakan kursus ini. Kursus tamat pada pukul 3.30 petang.















0 comments:

Catat Ulasan

Multimedia Super CorridorPortal Kerajaan MalaysiaJabatanWarisanKPKKJabatanArkib NegaraASWARAFINASFilem Negara MalaysiaPerbadananKraftangan MalaysiaMuzium NegaraBernamaBalaiSeniLukis NegaraJabatanKebudayaan& Kesenian NegaraIstana BudayaSuruhanjayaKomunikasi Multimedia MalaysiaInstitutPenyiaran& PenyiaranTun Abdul RazakJabatanPenerangan MalaysiaJabatanPenyiaran MalaysiaJASA

Tags

Blog Archive